|
||||
|
||||
Re: Hayhay vs knuckleduster
Good stupid doggy ask u to bark u bark hahahaha
|
||||
|
||||
Big cannon talk big no need money, talk only no action key board warrior hahahahaha stupid doggy bark
|
|||
|
|||
Call yourself ah key board warrior, dun even dare leave down your number ah? Dun dare go jb ah? Ki hor Gao Gan. U even let the dog screw your Mother. Your Father just sit there watch nia hahaha
|
|
||||
|
||||
Good doggy ask u to bark u bark, come I give u a bone no no I give u $30 for bbbj hahahaha
|
|||
|
|||
U want to give me bbbj and pay me 30? No thanks la but maybe your Mother pay me 30 to bbbj me I can consider
|
|
||||
|
||||
Good doggy ask u to bark u bark hahahaha. Want $30 anot
|
||||
|
||||
Stupid dog why reply one msg per day ah?getting boring leh, Busy working ah? Change job lah earn so little so many thing to do. Hahahaha come I give u $30 for bbbj
Stupid dog bark
|
|||
|
|||
Of cos la making big bucks and driving bmw. How about u ? Bus mrt walk? Earn so little can’t even afford Toyota? Ask your Mother for money as she paid me 30 to bbbj me . Pathetic bastard haha
|
|
||||
|
||||
Quote:
Everyone driving bmw hahahaha That’s why u don’t know anything and poor, jb ah. Hahahahaha So many evidence show u are poor still wan to argue hahahaha who is pathetic bastard hahahaha. Show u driving bmw and ur pay slip or u can only can download photo of bmw from some internet. Hahahahaha poor guy need to nego $30 for maid bbbj hahahaha. Never see a poor bastard like u talk big no action hahahaha Stupid dog bark hahahahaha Aiyo ur point going down but my point going up hahahahaha
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
So late than off job ah hahahahaha got no time reply that show u earn $2600 need to work OT hahahahaha Hahahahaha u are a entertain to me a stupid dog quickly bark hahahahaha So who is rich I pay 100 and u pay 10 hahahahaha
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
So what u working as admin assistant hahahahaha earn $2600
|
||||
|
||||
Good doggy barking now. Poor thing work so late, I give u some allowance lah $30 hahahaha
|
|
t Similar Threads | ||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Team Hoian/hayhay/sidtip vs Team Kittenz/Bote (TomMAffolter) | Hurricane88 | International Field Reports | 949 | 03-07-2019 09:44 PM |